Piacvezető funkciók

Értékesítést elősegítő-növelő funkciók és visszatérő vásárlást ösztönző funkciók, amiket a piacvezető cégek is használnak.

 

Figyelemfelkeltő akciók – A főoldalon vagy bármelyik termék oldalán előre meghatározott termékeket ki tud emelni, hogy a megvásárolandó termék mellé egyéb akciós terméket is vásároljon a vásárló.

Intelligens kereső – A modul segítségével különböző termék paraméterekre lehet keresni már a fő oldalon. Ezzel gyorsan megtalálható a keresett termék.

Professzionális szűrő – A termékek közötti kényelmes szűrést tesz lehetővé, olyan szűrő funkcióval, amivel az egyedi tulajdonságokra tud szűrni a vásárló pl. szín, méret, márka, kiszerelés stb. Egyszerre több érték választható ki csúszkával, checkboxxal vagy egyszerűen több kiválasztással (multi-select).

Kapcsolódó termékek ajánlása – A termék oldalán megjeleníthetők a fő termékhez tartozó kapcsolódó termékek vagy a megrendeléskor ajánlja fel a termék kapcsolódó termékeit. A vásárló szakszerű termék ajánlásban részesül, amivel a fő termékhez kapcsolódó termékeket előre kiválogatva meg tudja vásárolni. További termékek ajánlása is beállítható a közvetlenül fizetés előtt

Termékopciók és változatok – Vannak olyan termékek, amelyiknek van különböző változatai, mint cipő méret és szín, ahol ezeket akarjuk megjelenítetni, keresni vagy szűrni. A változatok nagyon jól használhatók technikai eszközöknél is, mint laptop, tv és kiszereléssel rendelkező termékek esetében, ha valamiből van 1 literes vagy 2 literes kiszereltség.

Helyettesítő termékek – Vannak esetek, amikor szükséges helyettesítő termékek ajánlása, hogy az érdeklődő megtalálja a megoldást az igényeinek kielégítésére. Ilyen esetek, ha megszűnő termékről van szó vagy a terméknél vannak olcsóbb helyettesítő termékek. FONTOS az érdeklődésből mindenképp vásárlás legyen.

Termék-összehasonlítás – Az online értékesítés is lényege, hogy segítsük a vásárlót a mihamarabbi jó döntésben. Ez a funkció a több hasonló termék összehasonlítására használható, ahol a vásárló a neki megfelelőbb termékjellemzőkkel lévő terméket gyorsan ki tudja választani.

Egyedi árképzés – Az árképzés kialakítható termékcsoportonként, ügyfél csoportonként, időszakokként, értékbeli és mennyiségbeli kedvezménnyel és ez eddigiek alapján felsorolt árképzési technológiák ötvözetével. A funkció lehetővé teszi, hogy árképzési rendszere automatizált legyen és az ügyfél a számára megfelelő vagy meg egyezés szerinti árat kapja. 

Kosár értesítő - Az elhagyott kosár esetében értesít a funkció. Célja elsősorban a vásárlás lezárására ösztönzi a vásárlást elkezdő felhasználót. Értesítés küld ki a kosárban hagyott termékekről, hogy könnyen egy gomb megnyomását követően legyen folytatható a vásárlás.

Vásárlói vélemények generátor – A vásárlói vélemények hasznosak, mert ezzel jobban elősegítjük a döntést a vásárlás esetében. A gyakorlatban kevés vásárló ossza meg véleményét, még akkor is, ha ez jó és nyereségként élte meg. A generátor a vásárlók helyett automatikusan véleményeket generál tetszés szerint, így akár minden terméke mellett lehet vélemény.